stel....
-je krijgt een nieuw produkt binnen, maar je weet niet hoe en waar je die moet presenteren..
-het is bijna kerst en je wilt je winkel of restaurant in kerstsfeer...
-je wilt meer op je doelgroep inspelen, maar je weet niet zo goed hoe je die moet bereiken…
-je wilt een nieuwe etalage om de x aantal weken...
-je wilt gewoon eens sparren over de indeling of uitstraling van je winkel, restaurant etc...
Ik heb hiervoor een strippenkaart ontwikkeld.
Het werkt als volgt…
Je koopt een strippenkaart (verkrijgbaar in verschillende grootte) waar je elke maand een x bedrag voor betaald. Daarmee kan je mij een x aantal uur inhuren…
Het leuke hieraan is dat je maandelijks een klein bedrag kwijt bent en niet een groot bedrag in één keer. De verbruikte uren worden steeds afgeschreven, zodat het heel overzichtelijk is hoeveel uren er nog op je strippenkaart staan. Hoe groter de strippenkaart is, hoe goedkoper de ingekochte uren worden.
Het gaat met stappen van 5 uur..
5 uur = 5% korting
10 uur = 10% korting
15 uur = 15% korting
20 uur of meer = 20% korting